26 kwietnia - dni otwarte Elektryczniaka!

|
Sala |
Godziny |
Wydarzenie |
|
24 (I piętro) |
Od 09:00 |
Automatyka, robotyka, nawigacja |
|
25 (I piętro) |
Od 09:00 |
Mechatronika, roboty |
|
26 (II piętro) |
Od 09:00 |
Inteligentne rozwiązania dla domu i firmy |
|
27 (II piętro) |
Od 09:00 |
Programowanie/autorskie prezentacje uczniowskie. Świat 3D w WebGL |
|
28 (II piętro) |
Od 09:00 Od 11:00 |
Sieci teleinformatyczne BIOMETRYKA - nowoczesne technologie (AutoID Polska S.A.) |
|
23 (I piętro) |
Od 09:00 |
CISCO/Mac, składamy komputer |
|
e2 (podwórze) |
Od 09:00 |
Nowoczesna elektronika |
|
e1 (podwórze) |
Od 09:00 |
Układy analogowe i cyfrowe |
|
Biblioteka (parter) |
Od 09:00 |
Nauka logowania/rejestracji uczniów klas trzecich gimnazjum |
|
9 (parter) |
Od 09:00 |
Nauka logowania/rejestracji uczniów klas trzecich gimnazjum |
|
53 (I piętro) |
Od 09:00 |
Elektriker auf Fotos - pasje fotograficzne uczniów |
|
47 (III piętro) |
Od 09:00 |
Fizyka doświadczalna |
|
44 (III piętro) |
Od 09:00 |
Ekologia w szkole technicznej |
|
50 (III piętro) |
Od 09:00 |
Tablica multimedialna na lekcjach matematyki |
|
38 i 39 (II piętro) |
Od 09:00 |
Elektryk w materiałach – materiałoznawstwo i przedsiębiorczość |
|
Podwórze |
Od 10:00 |
Electric in car – Jaguar, Ariel, DKW |
|
Podwórze |
Od 11:00 |
Stunter 13 - motocykl, opowieści i autografy |
|
16 (I piętro) |
Od 11:00 |
TeoElektryk - czyli w poszukiwaniu wartości |
|
8 (parter) |
Od 09:00 |
Elektryk w przeszłości - historia i dzieje elektryczności |
|
30 (II piętro) |
Od 09:00 |
Kinekt dla wszystkich |
|
31 (II piętro) |
Od 09:00 |
Panele fotowoltaiczne |
|
Hol (II pietro) |
Od 09:00 |
Robot Nao - humanoidalny robot i jego możliwości |
|
13 (I piętro) |
Od 11:00 |
Elektryk w kinematografii: 1. Film z 1935r.: „Rozruch silnika asynchronicznego” 2. Film: „Dlaczego Elektryczniak jest najlepszy?” 3. Film: „Uczniowie o szkole” |
|
cała szkoła |
- |
kamera online |
1.Film
z 1935 „Działanie generatora synchronicznego”,
2.Film
„Dlaczego Elektryczniak jest najlepszy?”
3.„Uczniowie o szkole”













