GIEŁDA GIER

Firma Samsung Electronics Polska w związku ze zbliżającym się finałem World Cyber Games postanowiła sprawdzić profil demograficzny Polaków, którzy spędzają czas wolny, grając w gry komputerowe. Okazuje się, żeprawie połowa ankietowanych (osoby w wieku od 27 do 35 lat) Polaków (49%)potwierdziła, iż grywa w gry wideo w zasadzie codziennie i średnio poświęca na tę rozrywkę od 1 do 2 godzin. Badania wśród nastolatków (14 – 19 lat) wskazują, że statystyczny uczeń spędza przed komputerem 2,5 godziny dziennie.

Oczywiście dane te nie uwzględniają uczniów Elektryczniaka. Badania dowodzą, że w naszej Szkole gra się więcej i lepiej.

Wychodząc naprzeciw zainteresowaniom i potrzebom uczniów (nie tylko Elektryczniaka, ale też Zespołu Szkół Ekonomicznych) Samorząd Uczniowski zorganizował Giełdę Gier. Każdy chętny mógł przynieść gry, w które już nie gra. Mogły być to gry zarówno na konsolę jak i na komputer. Uczestnicy giełdy wymieniali się, a niektórzy sprzedawali wydania, które już im się znudziły. Nie wszyscy uczniowie uwierzyli, że taka impreza odbędzie się w realnym, szkolnym świecie. Ale jednak… Giełda odbyła się i spotkała się z zainteresowaniem na tyle dużym, że postanowiono uczynić ją imprezą cykliczną. Kolejna giełda już w kwietniu!