Informatycy z 2GT na wycieczce we Wrocławiu

W dniach 23-24.04.2018 klasa 2GT wraz z wychowawczynią Mirosławą Korzekwą, Krzysztofem Nicponiem oraz Jarosławem Stykałą wybrała się na wycieczkę do Wrocławia.

Nasza podróż rozpoczęła się w poniedziałek rano na stacji PKP, z której udaliśmy się pociągiem do Wrocławia. Po przyjeździe udaliśmy się do Aquaparku. Spędziliśmy w nim 3 godziny świetnej zabawy. Następnie przeszliśmy do SkyTower’a, aby spojrzeć na Wrocław z góry. Mogliśmy tam dostrzec Auqapark, stacje PKP, stadion, rynek i dużo wiele innych ciekawych miejsc.

Po zjeździe na ziemię, tramwajem przejechaliśmy do hotelu, w którym mogliśmy odpocząć. Chwilę później przeszliśmy na rynek gdzie dostaliśmy czas na indywidualne zwiedzanie i spożycie posiłku.

Na godzinę 20:00 grupa chętnych osób udała się na koncert do Jazz Club’u, a pozostałe osoby spędzały wspólnie czas w hotelu wraz z Panem Nicponiem. Po powrocie chłopaków wraz z opiekunami wieczór spędziliśmy wszyscy razem w hotelu przy pizzy, kartach i muzyce.

Kolejnego dnia udaliśmy się na rynek, aby zjeść śniadanie, a następnie przejechaliśmy tramwajem pod Halę Stulecia. Zwiedziliśmy ogród znajdujący się przy hali oraz oglądaliśmy pokaz fontann. Niestety czas nas gonił na park trampolin i o godzinie 14 rozpoczęliśmy naszą 2 godzinną przygodę na trampolinach. Po trampolinach udaliśmy się na stacje PKP i wyruszyliśmy do domu.

Nasza klasa wykazała się dużym zaangażowaniem i zorganizowaniem. Dziękujemy naszym opiekunom za dwa fajnie spędzone dni. Liczymy na więcej takich wycieczek!