ZEBRANIE SPRAWOZDAWCZO - WYBORCZE SzK LOK

W dniu 25.10.2016 r. w opolskim „ Elektryczniaku’’ odbyło się zebranie sprawozdawczo-wyborcze koła szkolnego LOK. Na wstępie opiekun oraz prezes Zarządu wręczyli dyplomy oraz odznaki OSO ( sprawności obronnej ) wyróżniającym się członkom koła. Otrzymali je: Ania Miklis, Mateusz Plewka, Dawid Macha, Patryk Fornal, Bartek Perzak, Dawid Urbanek, Bartek Błyszcz.

Referat sprawozdawczy wygłosiła prezes Zarządu Ania Miklis. Omówienia osiągnięć Koła dokonał opiekun p. Edward Łakomy. Wymienił najważniejsze dokonania członków Koła – uczestników konkursów , zawodów , turniejów , itp. , na których nasi członkowie godnie reprezentowali szkołę , zajmując czołowe lokaty .

Najlepsi z nich to : indywidualnie Ania Miklis I m, Patryk Fornal – II m oraz Mateusz Plewka III m w konkursie na szczeblu wojewódzkim pt. „ Udział żołnierzy polskich w misjach pokojowych w l. 1953-2015 ‘’/ oraz I m drużynowo w tym konkursie, Błażej Mrzygłód I m w konkursie plastycznym pt. „ Żołnierze polscy w misjach pokojowych’’, I m Artur Mendiuk w Turnieju Wiedzy Pożarniczej. Bardzo dobrze zaprezentował się nasz zespół ratownictwa medycznego w Mistrzostwach z I pomocy o puchar dyrektora ZSMed. w Brzegu, zajmując w ostrej rywalizacji II m i przywożąc fantoma jako nagrodę. Na rejonowych zawodach drużyn ratowniczych PCK nasza drużyna w składzie: Mateusz Panicz, Bartek Błyszcz, Dawid Urbanek oraz Patryk Fornal zajęła b. dobre IV m. Dobrze spisała się drużyna dziewcząt w składzie: Anna Miklis, Róża Orłowska i Olga Ostrowska w zawodach „ Sprawni jak żołnierze’’, zajmując V m. Aktywnie uczestniczyliśmy także w warsztatach ratowniczych na szczeblu miejskim. W w/w uczestniczyła drużyna dziewcząt w składzie: Ania Miklis, Róża Orłowska, Olga Ostrowska oraz Joanna Balcer. We wrześniu br. zespół ratownictwa medycznego realizował także pokazy z zakresu udzielania I pomocy dla uczniów klas pierwszych w Głuchołazach.

Słowa podziękowania za pracę w Zarządzie Koła i sekcjach specjalistycznych należą n/w członkom : Mateusz Panicz, Mateusz Plewka, Bartek Perzak, Róża Orłowska, Dawid Macha. Opiekun koła zwrócił uwagę na ogromne oddziaływanie internetu i na tym tle wyraził wielkie uznanie członkom sekcji informatycznej za właściwe prowadzenie strony internetowej ZSE / w zakładce Koło szkolne LOK /.Wyraził też przekonanie. że osiągnięcia członków Koła będą nadal szeroko prezentowane zarówno w internecie, jak i w gablocie szkolnej. Zakupiono ubiory dla ratowników zespołu medycznego oraz koszulki z logo szkoły. Nasi ratownicy brali udział w zajęciach doskonalących z zakresu I pomocy. W poszczególnych klasach są wyznaczeni ratownicy, których zadaniem jest udzielić I pomocy w sytuacji zagrożenia, wypadku lub nagłego zachorowania. O naszych dokonaniach pisała lokalna prasa, mówiono w TV Opole. Zarząd koła dobrze współpracował z Dyrekcją szkoły, gronem pedagogicznym oraz samorządem uczniowskim. Wszystkim członkom Koła, a w szczególności biorącym aktywny udział w zawodach, konkursach, turniejach należą się podziękowania. Zasługują oni na wyróżnienie za godne reprezentowanie i rozsławianie opolskiego „ Elektryczniaka’’.

Wybrano nowe władze SzK LOK.

Skład Zarządu :

Prezes - Anna Miklis - 3 D

Wiceprezes – Mateusz Plewka - 3 F

Sekretarz - Marek Koj - 3 D

Skarbnik - Patryk Namysło - 3 G

Członkowie – Michał Szalej - 1 G

- Wiktoria Mamczyńska -1 B

- Tomasz Chowaniec - 1 AZ

- Tobiasz Kuc - 1 AZ

Komisja Rewizyjna :

Przewodniczący - Aleksandra Dudzińska - 1 E

Z-ca przew. – Michał Jarocki - 1B

Sekretarz - Kacper Wypych - 1 AZ

Oraz przewodniczących sekcji specjalistycznych.

Przewodniczący sekcji specjalistycznych :

strzelecka - Nikodem Sekowski - 1 A

sportów obronnych - Mateusz Plewka - 3 F

ratownictwa medycznego – Mateusz Panicz - 3 AZ

pożarnicza – Dawid Macha - 3 B

informatyczna – Bartek Perzak - 2 E

misji pokojowych - Anna Miklis - 3 D

W najbliższym czasie odbędzie się robocze posiedzenie Zarządu z udziałem przewodniczących sekcji specjalistycznych , na którym m.inn. opracowany zostanie „ Ramowy plan zamierzeń SzK LOK ‘’ w r. szk. 2016/2017 oraz zadania szczegółowe dla poszczególnych sekcji .