d dobrowolski miniatura  

DYŻUR DYREKTORA SZKOŁY

Dariusz Dobrowolski


     

poniedziałek 8.00 - 10.25
środa 10.45 - 17.30
piątek 9.40 - 15.00

             
 d dobrowolski miniatura    

DYŻUR WICEDYREKTORA

Beata Peczeniuk

     

wtorek 11.35 - 16.30
czwartek 8.00 - 12.20

             
 d dobrowolski miniatura    

DYŻUR WICEDYREKTORA

Damian Stankowicz

     

wtorek 8.00 - 12.20
czwartek 11.35-16.30

             
 d dobrowolski miniatura    

DYŻUR WICEDYREKTORA

Artur Rapiński

     

poniedziałek 11.35 - 16.30
środa 8.00 - 12.20

             
 d dobrowolski miniatura    

DYŻUR KIEROWNIKA SZKOLENIA PRAKTYCZNEGO

Leszek Kamiński

     

wtorek 8.00 - 12.20
czwartek 11.35 - 16.30

             

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY ZGODNY Z ART. 13 UST. 1 RODO

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest:


Zespół Szkół Elektrycznych im. Tadeusza Kościuszki w Opolu.
ul. Tadeusza Kościuszki 39-41, 45-062 Opole
reprezentowany przez Dyrektora Szkoły,

2. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Zespole Szkół Elektrycznych w Opolu można się skontaktować pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Państwa dane kontaktowe są przetwarzane na podstawie:


a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. Podstawa ta będzie miała zastosowanie jeśli jesteście Państwo stroną umowy, -
b) art. 6 ust. 1 lit. f -przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią.

4. Odbiorcami danych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa (m.in. ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych, ustawy o ubezpieczeniach społecznych).

6. Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do niesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

7. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

8. Ma Pani/Pani prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.

9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.

10. Pani/Pana dane osobowe nie są przetwarzane przez Administratora danych w sposób zautomatyzowany i nie są poddawane profilowaniu.

11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

Deklaracja dostępności strony internetowej elektryk.opole.pl

Zespół Szkół Elektrycznych w Opolu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: elektryk.opole.pl.

Data publikacji strony internetowej: 2015-10-11

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-09-01


Status pod względem zgodności

Strona internetowa jest częściowo zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2021-03-16.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

 

Treści niedostępne

Treści wymienione poniżej są niedostępne z następujących powodów:

  • część z opublikowanych zdjęć, grafik i wykresów nie posiada opisu alternatywnego,
  • filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących
  • część dokumentów publikowane jest w formatach uniemożliwiających odczyt ekranowy

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Piotr Dworaczyk.
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon: 77 454 45 24

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

edziennik  edziennik  edziennik  edziennik 

Back to top