Gdy nadszedł poranek - 15 kwietnia, wyruszyliśmy w dwudniową wycieczkę do Kotliny Kłodzkiej. Oczywiście we wspaniałym towarzystwie klas 2CT, 3CT oraz 2BT wraz z opiekunami: P. Stanisławska, P. Korzekwa, P. Rączka, P. Nicpoń. Pierwszego dnia zwiedziliśmy fascynujące miejsca: zaczęliśmy od Złotego Stoku. Odkryliśmy bogactwo historii i architektury sprzed lat, ciesząc się niezapomnianymi widokami.

Następnie pojechaliśmy do miasta Kłodzko, a w nim zobaczyliśmy Twierdzę - obronną oraz malowniczy rynek. Drugi dzień wycieczki również obfitował w atrakcje. Po śniadaniu, zebraliśmy się wszyscy przy autokarze, by wyruszyć do Błędnych Skałach. Spacerowaliśmy po labiryncie wąskich przejść i malowniczych formacji skalnych, podziwiając niesamowite widoki. Przewodnik opowiadał nam ciekawe historie związane z tym miejscem, co dodatkowo wzbogaciło naszą wycieczkę.

Po intensywnym zwiedzaniu przyszedł czas na chwilę relaksu. Zatrzymaliśmy się w pobliskiej restauracji, gdzie zjedliśmy obiad. Po posiłku, wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu. W autokarze panowała radosna atmosfera, wszyscy dzielili się swoimi wrażeniami z wycieczki, a opiekunowie opowiadali zabawne anegdoty.

Podczas całej wycieczki dopisywała nam pogoda, co dodatkowo wpłynęło na nasze pozytywne wrażenia. Dzięki wspaniałej organizacji i zaangażowaniu naszych opiekunów, wycieczka do Kotliny Kłodzkiej była niezapomnianym przeżyciem, które na długo pozostanie w naszej pamięci.